Vyberte stránku

Opravy filtru pevných částic

Náš autoservis je zaměřený na opravy motorů a komponentů, které jsou spojeny s pohonými jednotkami.
Do toho samozřejmě patří i opravy vstřikovacích systémů a filtrů pevných částic.

NIKDY PROSÍM NENECHÁVEJTE FILTR DPF ODSTRANIT.

Je to hloupost nejvyššího kalibru která uškodí jen vám samotným.
Spoustu mechaniků s oblibou říká kšeft je kšeft.

Rád vám osobně o tomto tématu mužu popovídat.

Naštěstí už dneska převážná část zákazníku tento problém pochopila a chce jej řešit.

Regenerace u většiny motorů probíha nejenom při zaplnění filtru, ale i náhodně či preventivně, kdy to ŘJ pokládá
za vhodné.
Mnoho našich zákazníkú má na původním filtru pevných částic najeto i více než 300 tisíc km bez závad.

Jde jen o to, aby se majitelé těchto vozů naučili s těmito systémy pracovat, protože již nyní
mají filtr pevných částic všechny dieslové motory a nově budou začínat i u benzinových motorů.

Filtr pevných částit jde úspěšně (po jeho zanesení sazemi, které již neshoří) vyčistit.
Metod čištění je několik – tepelným zatížením, chemickou cestou, stlačeným vzduchem.
Filtr se dá čistit za předpokladu, že není tepelně zničený (zpečený),nebo prasklý. Pokud ano, dokážeme
vám nabídnou plohodnotnou náhradu.

Z těchto metod je nejméně náročná a k filtru ohleduplná metoda chemická. Po vyčištění touto
metodou se filtr vyčistí na 99 % původní kapacity.

Je důležité řešit i příčinu jeho zanesení a tady většina mechaniků již krčí rameny, jikož
nemají správné diagnostiky. Pomocí diagnostiky se nastavují snímače diferenčních tlaků, mapa teplotního čidla filtru
(která je pro správnou funkci velmi podstatná) či kontrola správné funkce měření snímače hmotnosti
vzduchu.

Mezi nejčastejší příčiny zanášení filtru patří: vadné vstřiky, vadné turbodmychadlo,
chybné měření váhy vzduchu, vadné pripojení snímače diferenčních tlaků, posunutá mapa
snímače teploty filtru nebo lambda sondy, …
Regenerace se nespusí i v případě že vám na palubní desce svítí žlutá kontrola MIL (lidově ponorka či vrtulník)
a to i tehdy, svítí-li kontrolka z úplně jiných důvodů než problému s filtrem pevných částic.

Protože víme o čem mluvíme a jsme na tyto problémy dostatečně proškolení- dokážeme Vám nabídnout řešení
vašich problémů spojených s motorem, jeho funkcí či častým zanášení filtru částic.
Provedeme diagnostiku, proměříme a zároveň nastavíme všechny snímače, provedeme řízenou regeneraci filtru popřípadě
jeho vyčištení chemickou cestou a následnou kontrolu funkce. Možnost je i výměna filtru.
Cena filtru pevných částic se pohybuje od 7000 kč podle typu a provedení.

Kontakt

Hliníky 627
Hluk
687 25

IČO : 72430516
DIČ : 8105184604

Jednatel : Tomáš Srnec
Tel. :  777 670 773
e-mail : auto-srnec@seznam.cz

Otevírací doba

Pondělí až pátek : 8:00 - 17:00
Přestávka : 12:00 - 13:00

Auto Srnec

Najdete nás zde pondělí až pátek od 8:00 do 17:00

Napište nám !